Моите китайски четки

 Преди няколко седмици ви показах новите ми китайски четки, които след дълго, дълго пътуване най-накрая пристигнаха.
Комплекта включва четири четки за очи и четири четки за лице. Не съм изпитвала нужда от четки, но знаете, че човек, който се гримира всеки ден винаги има нужда от резервни инструменти и въпреки, че имам доста четки използвам активно и новите ми китайски придобивки.


Виждала съм същия комплект четки във доста български фейсбук профили, затова е добре да знаете, че ако решите да ги имате е най-изгодно сами да си ги поръчате, защото във споменатите профили цените буквално са двойни (моите четки са подарък, така че не съм сигурна колко точно струват, но знам ориентировъчната цена). По принцип не съм фен на китайските аксесоари/козметика, но пък четките се оказаха страхотни и са си направо козметично попадение.

Материалът, от който са изработени четките е изкуствен. Дръжките са дървени, но са много добре залепени и предполагам, че няма да се отделят от металната част, както ми се е случвало с доста по-скъпи четки. Четките не се скубят. Мила съм ги вече няколко пъти и не е паднал нито косъм от тях.

Четирите четки за лице са кабуки четки - конусовидна, заоблена, скосена и плоска. Доста са плътни, точно каквито харесвам, не са твърди, дори напротив, идеално меки.


Малките четки използвам както за коректор, така и за нанасяне на сенки, понякога дори и за хайлайт. Никога не спазвам предназначението на четките, защото обичам да боравя с това, което ми е удобно.


В общи линии съм страшно доволна, защото напълно задоволяват нуждите на средностатистическата жена, която се гримира всеки ден и често се налага да бърза. Удобни са за работа и лесни за поддръжка.

Коментари

Популярни публикации