Shiseido stick foundation

 

Стик фон дьо тен-а на Shiseido ползвам от няколко месеца. Имам вече нова опаковка от него и реших да ви го покажа, тъй като изобщо не съм споменавала за него, а е интересен продукт, който заслужава внимание.
Ползвам го главно като коректор върху бузите и носа си, за да скрия пори.


Опаковка: Опаковката е под формата на стик, затваря се плътно и продукта се прибира изцяло. Много е красива и луксозна и е истинско удоволствие за гледане и ползване.

Нанасяне: Нанася се много лесно, само с едно движение. Не е необходимо да търкате, за да го разнесете добре, тъй като формулата му е кремообразна и се разнася много лесно. Аз го използвам като нанасям на лицето и разнасям със съвсем леки кръгообразни движения, така стои най-естествено. Пробвала съм да го нанасям и с четка и резултата отново е доста добър, но ми е по-лесно и бързо по описания начин.


Покритие: Покритието е средно към пълно. Скрива пори и зачервявания без проблем. Не се свлича от лицето и не се събира. Не оксидира (не променя цвета си). Издържа цял ден върху лицето ми.

Цветът, показан на снимката е I20

Защо го харесвам?
Имам доста фон дьо тен-и и някой може да сметне, че този ми е напълно излишен, но не съм съгласна. Има слънцезащитен фактор 15, което е страхотно, предвид факта, че няма как да подновяваме слънцезащитния си крем на всеки два часа, когато носим грим.
Имам продукти със по-слабо покритие, които не скриват порите и нанасям стика под тях.
Мога да го нося навсякъде със себе си, предвид компактните му размери и лесната за използване опаковка и не се притеснявам, че някога през деня фон дьо тен-а ми ще изчезне, а аз ще съм на място, където няма да мога да го коригирам. Мога да го ползвам като коректор, когато имам нещо съвсем малко за прикриване.

В заключение ще кажа, че съм сигурна, че ще се сдобия и с трета опаковка от продукта, защото е мултифункционален и е със страхотно качество.

Коментари

Популярни публикации