Dr. Scheller: Bio-Thymian крем за мазна и комбинирана кожа БИО МАЩЕРКА

Преди няколко седмици получих за проба един от новите кремове на Dr. Scheller. Говорила съм ви за марката и знаете, че я харесвам, но признавам, че днешното ревю няма да е особено ласкателно.


Кожата ми след като родих стана от мазна нормална, което доста промени грижите, които полагам за нея. Рядко използвам вече продукти за мазна кожа, просто защото нямам нужда от тях. Кремът, който получих за проба е предназначен за мазна кожа и обещава свиване на порите и матиране.

Описание:
24-часовият крем БИО МАЩЕРКА е сертифицирана по NATRUE* био козметика. Специалните натурални съставки подхранват мазната кожа без да оставят неприятна лъскавина. Екстрактът от мащерка има балансиращ ефект и стимулира микроциркулацията на кожата. Маслото от дива роза прави фини порите и матира тена.


Всичко звучи супер, но уви моето мнение не е никак положително. Кремът, който е предназначен за мазна кожа омазнява страшно много моята нормална кожа. Пробвах го през деня, но ми се стори абсурдно да изляза с толкова мазно лице и веднага го отмих. Реших да го ползвам като нощен крем, но уви сутринта се събудих със запушени пори и набъбващи пъпки. Държа да отбележа, че поддържам повече от перфектна хигиена на лицето си и е абсолютно невъзможно пъпките да са резултат от немиене на лицето.

Много е жалко, че крем на марката, който предполагах, че ще е страхотен се оказа толкова неподходящ за мен.

Състав:
AQUA (вода), HELIANTHUS ANNUUS (слънчоглед) SEED OIL*, GLYCERIN, COCO-CAPRYLATE, GLYCERYL STEARATE CITRATE, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (сладък бадем) OIL*, SIMMONDSIA CHINENSIS (жожоба) SEED OIL*, CETEARYL ALCOHOL, ROSA CANINA SEED OIL*, BENZYL ALCOHOL, HYDROGENATED PALM KERNEL GLYCERIDES, THYMUS VULGARIS (мащерка) EXTRACT*, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE*, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES, PARFUM (аромат)**, LINALOOL**, CITRAL**, BENZYL SALICYLATE**, LIMONENE**, GERANIOL**, COUMARIN**, TOCOPHEROL, XANTHAN GUM, GELLAN GUM, CETEARYL GLUCOSIDE, POTASSIUM SORBATE, STEARIC ACID, PALMITIC ACID, MICA, TIN OXIDE, CI 77891 (титаниев диоксид)

Коментари

  1. Никаква изненада не е това, че не ти е допаднал - тези масла в състава дори не са за такъв тип кожа - слънчоглед, бадем, жожоба - масла, ползвани при суха и много суха кожа. Единствено мащерката отбива номера, но...
    Нормално е да не ти допада - ти първо ще лъщиш като тиган, и второ тези масла ще запушат кожата и...

    ОтговорИзтриване
  2. Съгласна с Холи!
    Не веднъж съм писала за бадема,на мен също ми носи несъвършенства,когато е в крем за лице. Започват с тежки масла,въпреки коко каприлате,ок жожоба,но към средата/края. За мазна кожа,флорални води в основата и масла подходящи за нея. Не е формулиран добре за жалост. Иска ми се и аз да пробвам нещо от марката.

    ОтговорИзтриване
  3. Пробвай продуктите за тяло с Нар, божествени са.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации