Diorskin Nude BB крем

След като открих, че кожата ми се чувства най-добре с продукти от висок клас козметика дойде време да пробвам и нещо ново, което не бях пробвала до този момент от този клас марки, а именно BB крем. Пробвала съм няколко BB крема на различни марки, но все нещо не им достигаше, за да се превърнат в любимци. Четох доста публикации за кремове на различните марки и така се спрях на BB кремът на Dior - Nude и съвсем не сгреших.



Опаковката е тубичка с помпичка, която прави нанасянето много лесно и бързо. Текстурата е средно течна, нито прекалено течна, нито прекалено гъста. Нанася се лесно и бързо и почти няма шанс да се омажа там където не искам. Нанася се най-добре с пръсти, пробвах и с четка за BB крем, но ефекта не ми допадна.


Покритието е леко с напластяване може да стане и до средно, но ако имате разширени пори или пъпки е добре да използвате коректор и база отдолу.

Не омазнява кожата, въпреки че финишът, който остава след нанасяне е озаряващ. Усещането, което оставя върху кожата не е като при фон дьо тен-ите, а е много леко и почти незабележимо. Ако сте свикнали да носите по-тежки фон дьо тен-и, то в началото може да ви е малко странно. Както повечето BB кремове и този има слънцезащитен фактор 10.


Според мен BB кремът е подходящ за всякакъв тип кожа, но ако сте решили да го купувате е добре първо да го пробвате, защото цветовете доста варират. Аз съм с доста бяла кожа и най-светлия цвят 001 Light ми стои добре.

Състав:

Коментари

Популярни публикации