Clinique Chubby Stick Moisturizing Lip Balm Chunky Cherry

Дълго време четях за прословутите чъби стикове на Clinique, по които всички се прехласват откакто са на пазара. Чудила съм се няколко пъти дали да купя някой за проба, но нито един не ме грабваше достатъчно, за да го купя.


Chunky Cherry получих като подарък преди няколко месеца, но мнението ми и до ден днешен е противоречиво. Не мога да кажа, че се превърна в нещо незаменимо, но пък е хубаво човек да пробва нови продукти, а и не ме дразни чак толкова, че да го оставя на дъното на шкафа.


Текстурата на стика е балсаместа и ако вие сте човек, който обича да носи ярки червила, то не мисля, че ще ви хареса. Има лек цвят, не е силен и наситен, какъвто очаквах да бъде. Аз харесвам ярки червила и рядко ползвам балсами и гланцове, затова и чъбито не се превърна в незаменим продукт.


Аромата е нещото, което не ми харесва. Не е силен, но е доста химически, наподобява старите червила, които ползваха бабите и майките ни. Опаковката е много удобна и лесна за ползване, не е необходимо да подостряте чъбито, а просто да го завъртите.

В заключение бих казала, че няма да купя отново някое от чъбитата на марката, поне докато не сменят аромата.

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации