Любими продукти - Април

Не пиша всеки месец за любимите си продукти, но предвид факта, че съм в майчинство и използвам почти едно и също, не виждам смисъл да се повтарям. Този месец е малко по-различен, тъй като имам доста нови придобивки, а почти всичките веднага се превърнаха в любимци.


Новата ми пудра на Chanel използвам непрекъснато откакто я имам. Страхотна е и е точно това, което търсех.


Пяната на Clarins е подходяща за комбинирана кожа. Почиства кожата до скърцане, но не го пресушава. Със сигурност няма да е последната ми опаковка.


Любимите ми компактни метеорити сигурно ще бъдат във любимите ми продукти постоянно, но наистина ги харесвам и ползвам всеки ден.


Страхотната розова палитра на Clarins ви показах в тази публикация. Наистина е страхотна и ви препоръчвам да я пробвате.

Коментари

Популярни публикации