Нови придобивки - Април

Както писах и във Facebook страницата на блога, бях си отправила предизвикателство да не купувам никаква козметика в продължение на един месец. Имах две прегрешения - пигмент на MAC и спирала, но и двете оправдавам напълно, тъй като отдавна исках пигмента, но нямаше как да стигна до магазина им, а спиралата ми свърши и така или иначе трябваше да си взема нова. Този месец имам рожден ден, затова и покупките ми са много, може би някой ще си помисли, че избивам комплекси, но аз обичам да си правя сама подаръците и изобщо не съжалявам за покупките.


MAC Vanilla е в уишлист-а ми отдавна, но все не ми се отдаваше възможност да се сдобия с него. За щастие една добра душичка ми го купи при ходенето си в магазина им. Продукта е страхотен и със сигурност ще ви запозная отблизо с него.


Спиралата ми свърши и се сдобих набързо с Diorshow Iconic Overcurl в подаръчен комплект с мини палитра. Много съм доволна от спиралата и засега се нарежда в челните места на топ продукти.


YSL Rouge Volupte заглеждам отдавна, а и след като изхвърлих почти всичката си налична козметика останах без червила. Цветът, който избрах е перфектен за предстоящия сезон.


След серията с маслина на The Body Shop, от която останах очарована, нямаше как да не пробвам нещо на марката, а и попаднах на страхотно намаление, затова се сдобих не с един, а цели два лосиона за тяло.


Clarins се превръща в любимата ми марка не само в декоративната, но и в бялата козметика. Нямам търпение да пробвам пяната.



Egg Soap на Holika Holika ми грабна вниманието още щом го видях. Продукта ми се стори страшно интересен и нямам търпение да го пробвам.


Трябваше ми нова пудра и се спрях на универсалната пудра на Chanel, надявам се да си паснем и да не остана разочарована, тъй като цената й въобще не е ниска.


Шампоанът на Goldwell ми беше изпратен за проба от сайта parfimo.bg. Това е първия продукт на марката, който пробвам и съвсем скоро ще ви запозная отблизо с него.

Коментари

  1. Честити придобивки! Страхотни са всички и ще чакам да прочета нещо повече за продуктите. Пигмента на МАК го имам в sample размер и съм много доволна от него :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации