Guerlain Terracotta Light - Sun Blondes

Guerlain Terracotta Light получих като подарък преди няколко седмици и оттогава я ползвам непрекъснато. Цветът, който имам е Sun Blondes и е най-светлия от всички.


Опаковката е стилна пластмасова кутийка с логото на Guerlain. Уви е много трудна за снимане, когато е затворена, затова и няма такива снимки. Кутийката съдържа 10 грама продукт, което имам чувството, че ще ми стигне за цял живот. Както виждате и на снимките пудрата е като недокосната след седмици редовна употреба.

Пудрата е тип мозайка, съставена е от няколко цвята, които когато се комбинират образуват нежен бронзов воал.


Преди да я имам не използвах често бронзиращи пудри, защото колкото и да се стараех да не прекаля го правех. Да, лятото стоят страхотно, но зимата съм бяла като призрак и колкото и да внимавам не стоят никак естествено.
Terracotta Light за мен дори не е бронзираща пудра, засега през студените дни е страхотен руж, може би лятото, когато имам тен ефекта й ще е бронзиращ, но аз тогава така или иначе нанасям бронзантите по цялото си лице.

Много лесно се работи с нея и определено няма как да се прекали, защото трябва доста наслагване, за да се получи ефекта на руж, за който ви говоря.

На тази снимка е многократно наслагвана, за да видите ефекта. Цветът е реален, точно такъв, какъвто го виждам върху скулите си.



Трайността й при мен е цял ден, без значение върху какъв фон дьо тен я нанасям. Казано накратко - обожавам Terracotta Light, защото е точно това, което търся от един бронзиращ продукт.

Коментари

Популярни публикации