Покупки - Март

Здравейте. Утре е най-женския и цветен празник на годината и по случай него от Douglas, BeautyZone и бутиците на Estee Lauder и Clinique обявиха намаления от 30% на продуктите на Estee Lauder, Clinique и Clarins. Такова намаление както всички знаем в тези магазини е доста голямо и се случва рядко, затова побързах да купя някои дълго желани продукта. Дълго се чудих с какво да се зарадвам за празника и отново не изневерих на Clarins. Много отдавна искам някоя от минералните им палитри и след не много чудене се сдобих с прекрасната розова палитра Rosewood.






Освен палитрата купих и известния коректор на марката. Моят Wake me up на Rimmel (от който между другото съм много доволна) свърши и трябваше бързо да се сдобия с нещо ново, защото майчинството видимо се отразява на огромните сенки под очите ми. Взех най-светлия цвят. На първо ползване ми е идеален и страшно покривен, дори по-покривен от коректора на Estee Lauder Double Wear, който пробвах в магазина.



Ако харесвате продуктите на някоя от трите марки имате още един ден да се възползвате от намалението на Clarins, а това на Estee Lauder и Clinique е до 9 март.

Коментари

  1. A и на 9 март е за Есте, а за Кларинс само и утре.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Поправих се, бях забравила, че е до 9 март.

      Изтриване
  2. Палитрата изглежда прекрасно и за коректора им наистина чувам доста хубави неща. Честити придобивки :))

    ОтговорИзтриване
  3. Палитрата на Кларинс е страхотна!Разкооошна!

    ОтговорИзтриване
  4. И на мен страшно много ми харесва, а точно такива цветове нямах.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации