Любимци - Февруари

Ето, че и Февруари се изниза неусетно, а с края му идва ред и на любимците ми за месеца. Този месец Guerlain преобладава в предпочитаните ми продукти и признавам, че съм направо обсебена от марката.


Guerlain Compact Meteorites е един от най-желаните ми и чакани продукти и не е било напразно. Определено заема челното място в любимците ми за месеца. Повече за прелестната пудра можете да прочетете в тази публикация.

Guerlain Ecrin 4 Couleurs Les Cuirs са едни от най-страхотните сенки, които съм ползвала. Нося ги всеки ден и при всеки повод. Нямам търпение да се сдобия с още палитри. Повече можете да видите в тази публикация.


Продуктите на The Body Shop са нещо ново за мен и доста отлагано. Серията с маслина има божествен аромат и е идеална за спа и хидратиране на кожата. Повече вижте в тази публикация.


След Dior Forever исках да пробвам още от декоративната козметика за лице на марката, а и ми трябваше ББ крем, затова поръчах небезизвестния им ББ крем. Много е лек и в същото време доста покривен за ББ крем.


Guerlain  Terracotta Light Sun Blondes е най-нежния бронзър, който съм виждала. С него трудно може да се прекали и е много лесен и приятен за ползване.

Коментари

Популярни публикации