ArtDeco минерална база

Обожавам базата на ArtDeco, за мен тя е незаменим продукт, който ползвам вече няколко години. От любопитство съм пробвала само още няколко бази, но винаги съм се връщала към любимата ми. Преди няколко седмици реших да пробвам минералната база на ArtDeco и съжалявам, че го направих. Абсолютно не заслужава осемнайсете лева, които дадох за нея.


Базата е в опаковка - тубичка, която съдържа 7мл продукт. Има същия аромат като на обикновената база, но за разлика от нея има доста силен златист цвят.


Базата е с лека, но мазна консистенция, за разлика от другата, която е по-тежка и трудна за нанасяне. Нанася се много лесно и бързо, но не попива, а продължава да стои мазно, което прави нанасянето на сенките много трудно. Пробвах я и с минерални сенки, но отново ефекта беше нулев.

Трайността при мен е никаква. Сенките ми без база издържат около 6-7 часа, а с тази база издържат не повече от 4 часа.

Не бих я купила отново, а не съм и сигурна дали изобщо ще я ползвам, защото не виждам абсолютно никаква полза от нея.

Коментари

Популярни публикации