Dior Forever

Dior Forever имам от два месеца и ползвам непрекъснато оттогава. Той е от фон дьо тен-ите, които "заспиват" върху лицето ми и нямат нужда от корекция през деня.


Опаковка:
Опаковката е стъклено шишенце с помпичка, което е много удобно за ползване и носене в чантата ако се наложи корекция. Аз не обичам да разнасям фон дьо тен-и с мен, но отчитам като плюс приятелски настроената за пътуване бутилка.

Покривност и трайност:
Покривноста на Dior Forever е средна към силна. В никакъв случай не мога да кажа, че е лек фон дьо тен, но пък е един от най-леките, които имам. Аз по принцип обичам да ползвам силни продукти и този ми е идеален - нито много лек, нито прекалено тежък. Усеща се върху лицето, но не е неприятно.


Трайността на продукта е голяма, може би с една идея по-слаба от тази на Double Wear. Не се свлича и не изчезва от лицето с времето, с малко матиране в края на деня (или както аз правя - подновяване на метеоритите) става отново перфектен.

В никакъв случай не е подходящ за всички кожи, за смесена и мазна е идеален, но не мисля, че ще се държи добре върху суха кожа.

Нямам забележки от Double Wear, но блогърската ми душа обича да пробва различни продукти, а и Dior Forever ми беше подарък, затова ще си го ползвам с кеф. Харесвам фон дьо тен-а и го вкарвам в списъка си със сполучливи покупки.

Цветът, показан на снимките е най-светлия предлаган 010 Ivory.

Коментари

Популярни публикации