Първи опит с The Body Shop


С комплекта на The Body Shop се сдобих едва преди седмица, но толкова много ми хареса, че ще си позволя да пиша веднага за продуктите. Дълго време отбягвах марката, защото отдавна забелязвам масовата истерия по продуктите, но явно е имало защо и в крайна сметка се реших да поръчам нещичко за проба. Избрах си душ гел и масло за тяло с маслина, защото обожавам аромата на маслина, действа ми много отпускащо.


Душ гелът е със средна гъстота, нито прекалено течен, нито прекалено гъст. Цвета му е зелен. Пени се много добре и почиства кожата отлично. Аромата на маслини не е химичен, а точно такъв, какъвто го обичам - силен и остатъчен. Опаковката е стандартната за повечето душ гелове тубичка. Душ гелът не съдържа сапун и не изсушава кожата, а дори леко я подхранва.


Маслото за тяло е най-страхотния продукт за тяло, който някога съм ползвала. Признавам, че се притеснявах да не е прекалено мазно, въпреки че кожата на тялото ми е суха, но то се топи веднага при допира с кожата ми и не оставя никакви мазни следи.
Аромата на маслини се задържа цял ден по кожата и е много, много приятен. Относно хидратация маслото ми е перфектно. Оставя кожата много мека и овлажнена до следващия ден (не съм пробвала за по-дълго).



Има един недостатък, който не е голям, но не е и за пренебрегване - продукта е много неикономичен. На снимката ще видите, че за седмица съм изразходила една четвърт от кутията.

Душ гелът е в опаковка от 250 мл, а маслото за тяло в кутия от 200мл. Продуктите на The Body Shop нямат в състава си парабени и следват концепцията да правят изцяло изчистени продукти. Цените им са високи, но често могат да се хванат добри намаления в UK сайта им.

Въпреки, че свършва със скоростта на светлината това няма да ме откаже да пробвам още от маслата на марката. В България продуктите на The Body Shop можете да намерите в два онлайн магазина, от които засега не съм поръчвала нищо, но скоро обещавам да се поправя:
http://bgbodyshop.com/
http://mybodyshop.bg/

Коментари

  1. И аз имам маслото, но още не съм го разпечатала заради отворени други. С аргана ползвам в момента, то също е много добро, но си права за неикономичността. Обаче толкова ги обичам The Body Shop, че съм готова да давам по 25-30 лв за кутия. Зимата ми се отразяват идеално.

    ОтговорИзтриване
  2. Аз съм си харесала още 3-4 масла и нямам търпение да ги пробвам :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации