Нови придобивки - Февруари

Отдавна не съм показвала нови придобивки, но през последните дни се сдобих с доста неща, които смятам за редно да покажа.


Avene имаха 25% намаление на всичките си продукти, а Pore Refiner-a на Bioderma ми свърши и реших да пробвам нещо различно. Така се сдобих със кремчето Cleanance MAT.

Гелът за лице на Nuxe заглеждам отдавна и дойде ред да го пробвам. На първо ползване е страхотен и определено ще ви запозная отблизо с него.

BB кремът на Dior е наистина страхотен и невероятно лесен за ползване. Качеството му е страхотно и се нанася много бързо и лесно. Не е силно покривен, но мисля, че ще ми е идеален за лятото.


Червилото на Clarins е от серията Joli Rouge и е номер 17 - Watermelon. Има блестящи частици и страхотен аромат. Номер 17 със сигурност няма да е последното червило от тази серия, което купувам.


Искаше ми се да пробвам различна база за сенки от тази на Artdeco в бурканчето и набързо грабнах минералната на марката. Нямам категорично мнение все още за нея, но определено не е това, което търсех.




След дълга лакова апатия покрай бременността и раждането се наложи да си купя нови лакове, защото подарих повечето, които имах. Така се сдобих не с едно, а с цели 7 лака на OPI.
Цветовете, които имам са:
  • We'll Always Have Paris
  • Ink.
  • You Don't know Jacques!
  • I Pink I Love You
  • Love Will Blossom
  • Черен и бял напукващи

Коментари

  1. От тази серия червила на Clarins съм пробвала череша и гуава, много са хубави :)

    ОтговорИзтриване
  2. Аз съм си харесала сливата. Мирише страхотно, а цвета ми стои много добре :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации