Sleek Sunset

Здравейте момичета! Дойде време да ви покажа най-слънчевата палитра, която някога съм виждала, а именно Sleek Sunset.


Това е втората палитра на марката, която имам и която не съм избирала лично, а ми беше подарък. Писах ви скоро за Garden Of Eden, която ползвам непрекъснато и новата ми Sunset по нищо не й отстъпва.


Опаковките на всички палитри на Sleek са еднакви - черни пастмасови кутии, много семпли, но и ефектни.
Цветовете в Sunset нямат имена, както при Garden Of Eden, затова по-долу ще ги номерирам.


За разлика от Garden Of Eden в тази палитра има само един матов цвят и това е черното, което е наистина черно. Всички сенки са много пигментирани. Не са силно блестящи и спокойно могат да се ползват за дневен грим.
Текстурата е като при другите сенки - много мазна и лесна за нанасяне. Суотчовете по-долу са направени само с едно намазване с пръст.

Палитрата съдържа предимно топли, оранжеви и червени тонове, но има и три по-неутрални цвята, които са страхотни. Не съм сигурна защо е сложен синия цвят, но той също е чудесен и лесен за ползване.



Сенките са страхотни и съм много щастлива, че ги има в България. Цената им е много достъпна за качеството, което предлагат. Не съм сигурна дали ще купя още палитри на Sleek, защото на този етап имам твърде много сенки, но може би нататък във времето бих пробвала още някоя интересна палитра.

Коментари

  1. Страхотни цветове :) Само това оранжево не ми допада ;д

    ОтговорИзтриване
  2. Оранжевото е наистина прекалено оранжево, но пак може да се вмести някъде :)

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотно красиви цветове, особено за лятото! :)) Изглеждат супер пигментирани, което за пореден път ме кара да се замисля за палитра на Sleek :)

    ОтговорИзтриване
  4. Тези палитри са любов от пръв поглед! Тази не прави изключение, разкошна е! :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации