Guerlain Meteorites - 03 Medium

Метеоритите на Guerlain са онези малки цветни топчета, за които няма жена, която не е чувала. Те са малко, изящно бижу, която всяка дама иска да притежава без дори да осъзнава дали има реална нужда от тях. Аз не правя изключение.
Много е говорено и писано за тях и дори се замислям дали не ставам банална с тази публикация, но пък аз чета всяко едно мнение за продуктите, които ме интересуват, затова не мисля, че поста ми ще е излишен за тези от вас, които се чудят дали да ги купят.
Дълго исках заветните топчета и много хора ме разубеждаваха и така и не се реших да ги купя. Вече ги имам, бяха "нещо като" подарък и въобще не съжалявам за избора си. Трябва да призная, че Guerlain се превърна в най-голямата ми козметична слабост откакто имам метеоритите, въпреки че притежавам само три продукта с логото им.

Доскоро метеоритите се предлагаха в различна опаковка, различна големина и дори различна текстура. От 2014 обаче на пазара се предлага новата им по-добра версия, която всеки, който е пробвал перлите харесва много повече от старата.



Метеоритите на Guerlain идват в красива метална кутийка, която за разлика от старата се затваря по-добре и дори успявам да си ги нося в чантата без поражения. Под капачето има дунапренена гъбичка, която служи за предпазване на топчетата.

Аромата е така известния аромат на виолетки, който ви лъхва веднага след отваряне на кутията. Запазва се сравнително дълго на лицето, така че ако не харесвате силни аромати в продуктите ви за лице задължително подушете преди да ги купите.


Количеството е 25 грама, а цената почти 100 лева, което обаче е оправдано, ако откриете истинския ефект, който придават метеоритите. Консистенцията е по-прашлива от тази на старата версия и с тях се работи много по-добре.


Метеоритите са озаряваща пудра, не матираща, не коригираща. Нямат цвят, когато се нанесат на лицето, затова не очаквайте да прикриете или туширате нещо. За мен задължително е основата под тях да е перфектна, защото ефекта така е най-добър. Имат матиращ ефект, но е доста слаб и ако кожата ви е мазна (Каквато моята вече не е) няма да ви харесат.


Нанесени върху Estee Lauder Double Wear и Dior Forever стоят на лицето ми цял ден, като ефекта от озаряването се запазва до вечерта. Вече не ползвам матираща пудра над фон дьо тен-а, а само метеоритите, които са напълно достатъчни за вече нормалната ми кожа.

Дали са задължителна покупка вие ще решите, за себе си избрах да не оставам без тях, защото на моето лице вършат чудеса.

Показаният цвят на снимките е 03 Medium, предлагат се във още два цвята - по-светъл и по-тъмен.

Коментари

  1. Страхотно изглеждат! Жалко ,че няма снимка как седят на лицето ти, но пък съм чувала,че много трудно се улавя ефекта им. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Пробвах да ги снимам дори само на ръка, но времето е толкова гадно, че нито една снимка не се получи. По-нататък ще добавя снимки.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации