Clarins Daily Energizer Cream

Здравейте момичета! Честита Нова Година! Бъдете много усмихнати, здрави и позитивно настроени!

Чудих се с какво да започна новата година и понеже това е козметичен блог, ще говоря естествено за козметика.
Clarins Daily Energizer Cream имам от няколко месеца като беше една съвсем спонтанна и непланирана покупка. Трябваше ми дневен крем, но изобщо не бях поглеждала тези на Clarins, а комплекта, в който беше ме изкуши и така без много да му мисля го купих. Не съм чела никакви отзиви за този крем и дори не знаех дали е подходящ за моята кожа.


Опаковката е стъклено бурканче от 30мл и не се предлага в по-голяма опаковка, което ме учуди предвид стандартните 50 милилитрови опаковки на другите кремове. Под капачката има пластмасова пластинка, която предпазва продукта от микроби.
Кремът се предлага и със гел консистенция, която е по-подходяща за по-мазна кожа, но моята вече не е толкова мазна и реших, че нямам нужда от гел крем.


Ползвам крема сутрин заедно със гела и тоника, които се оказаха доста икономични въпреки малките си опаковки.
Хидратира страхотно кожата и я прави озарена и мека без да я омазнява, дори напротив попива почти веднага след нанасяне.
Използвам трите продукта в комбинация вече 2 месеца и виждам видима промяна в кожата си. Лицето ми е по-сияйно и озарено веднага след нанасяне. Определено съм много доволна и видимо продуктите работят при мен и със сигурност мисля да купя тоника.


Серията има мисията да енергизира кожата и да я направи по-свежа и сияйна. Цялата серия включва крем, крем-гел, почистващ гел и тоник.  Цената на крема е около 45 лева.

Коментари

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. Ако си спомняш, бяхме говорили за този крем. На мен също много ми допадна,за зимата е идеален, но пре останалото време ще ми е тежък. За пролетта определено ще взема гел-крема! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Аз си взех мострички на гел крема и съм вече сигурна, че ще го купя за по-топлото време.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации