Clarins 3-Dot Liner

Не съм фен на очните линии. Доскоро дори не слагах такава, просто защото мислех, че не мога. Единствената очна линия, с която се справях що годе добре е гел линията на Maybelline. Изчетох десетки публикации за 3 dot очната линия на Clarins и в крайна сметка реших да я купя, защото е нещо ново и непознато за мен, а аз обожавам интересните продукти. Въпреки всички положителни мнения и убеждаването от страна на консултантката в магазина, аз не спирах да вярвам, че няма да се справя с нея и ще е поредния продукт затворен в дъното на шкафа. Това обаче се оказа много погрешно.



Clarins 3-Dot Liner е с опаковка тип писалка. Затваря се добре и няма опасност от разтичане. Писалката е много тънка и лесна за работа. Ръката ми дори не трепва, когато я използвам.


Писецът е с три върха, които според наклона могат да правят различна по дебелина линия. Има два варианта за нанасяне, първият е да направите точки, които после да свържете, а втория е да направите направо цяла линия. Аз използвам втория начин, защото ми е по-лесен и бърз.


Линията е наситено черна и не е необходимо повтаряне. Не се размазва и разтича, а стои точно както съм я нанесла дори след 12 часа.
Доволна съм от покупката си, дори бих казала предоволна. Съжалявам само, че не се предлага и в други цветове.

Цената е 45 лева.

Коментари

Популярни публикации