Chanel Illusion D'Ombre Illusoire

Chanel Illusion D'Ombre са едни от най-добрите кремообразни сенки на пазара. Сенките от серията са с много интересна текстура, която никоя друга кремообразна сянка няма.


Консистенцията им е страшно лека и мека, прилича на мус.

Опаковката е малко стъклено бурканче и се затваря със семпло черно капаче с логото на Chanel. Към сенките има и малка четка.


Заради меката си текстура позволяват нанасяне както с пръст, така и с четка. Аз лично ги нанасям с плоска издължена четка за сенки, но и с пръст се получава добре. Трябва да призная, че от както ги имам ги използвам много често, особено когато много бързам. Позволяват напластяване и стоят еднакво добре както на един пласт, така и на няколко.

Цената е 60 лева за 4 грама, които ще ви стигнат за цяла вечност.


Цветът, който имам е 83 Illusoire - много красиво сиво-лилаво с много блестящи частици. По принцип толкова блестящи сенки не са подходящи за носене през деня, но аз нямам нищо против да блестя по всяко време на денонощието и нямам проблем с носенето им.


Преди да се сдобия с тях признавам, че в даден момент съжалих за покупката си, защото при мен кремообразните сенки не издържат дори 2 часа без да се съберат, независимо каква база ползвам. Тези сенки обаче издържат на клепачите ми 10 часа без никакви проблеми. Не се събират и не избледняват.


Дали покупката е оправдана вие ще прецените. За мен сенките са един прекрасен продукт със страхотно качество и са страшно лесни и ефектни за носене, затова мисля, че ще оправдаят цената си, въпреки, че аз се сдобих с тях на по-ниска цена.


Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации