Солени мъфини със сирене

Аз като една "видна домакиня" никога не бях правила мъфини. Всички покрай мен говорят и правят мъфини, а аз само гледам недоумяваща какво толкова им харесват на тези мъфини. В крайна сметка реших да се сдобия с тава и хартиени формички и да пробвам да скалъпя нещо набързо. Запътих се към Джъмбо, от където естествено не се прибрах само с тава, защото ми дойде музата за готвене и така се сдобих със шприц, покривка и куп други благинки за кухнята.

Вечерта веднага изпробвах първата попаднала ми рецепта за солени мъфини, които въпреки че станаха грозни бяха много, много вкусни. След 30 минути ме попари идеята да пробвам и нещо сладко и ето така се сдобих със почти 40 кексчета.


Солени мъфини със сирене:

Продукти:
1 ч.ч. брашно
1 1/2 ч.ч. натрошено сирене
1/2 ч.ч. олио
1 ч.ч. кисело мляко
1ч.л. сода
1 ч.л. сол
2 яйца
Чубрица


Начин на приготвяне:
В купа разбийте яйцата, киселото мляко + содата и олиото.
Сложете сухите съставки (брашното) към мокрите (яйца кисело мляко олио) и накрая сиренето.
Поставете хартиена кошничка във всеки отвор и намажете с олио.
Разпределете тестото до 3/4 от височината на отворите. По желание отгоре може да поръсите с чубрица.
Печете около 20-25 минути в предварително загрята до 180 градуса фурна.
Извадете от фурната, охладете за около 5 минути и извадете кексчетата от формата.


Ще се радвам да споделите изпитани и простички рецепти за мъфини :)

Коментари

  1. Мммм, много обичам солени мъфини! Моят приятел ми прави понякога, той е по-добрият готвач вкъщи и един съвет - вместо чубрица, пробвай с ким (ако го обичаш, разбира се). На мен ми е любимо така.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации