Нови придобивки - Януари

Здравейте! В последните часове на старата година и в първите на новата се сдобих с няколко страхотни продукта, които смятам за редно да покажа. Някой от тях са подаръци, други пък са избирани с много желание.


Никога не съм пробвала нещо на Baylis & Harding, но ръцете ми са напукани до кръв в момента и имах нужда от лосион, който да сложа някъде вкъщи.


Clarins Instant Light Lip Perfector ми е подарък. Имам го в още един цвят и за мен това е най-добрия продукт за устни, който съм ползвала някога.

Clarins 3-Dot Liner е най-лесната за използване очна линия, която някога съм ползвала. Бях скептично настроена, но консултантките ме убедиха, че ще остана очарована, така и стана.

Dior Forever е подарък и първото ми впечатление е, че е страхотен. Задължително ще ви запозная отблизо с него.


YSL Flower Crush е стара колекция на марката. Беше представена през миналата пролет, но в момента, в който я видях се влюбих и нямаше как да не я взема пък и беше много намалена.

Признавам, че съм запленена от новите си придобивки и нямам търпение през новата година да открия още козметични съкровища.

Коментари

  1. Разкошотия :) ще чакам ревю на фдт :)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни продукти от класни марки. Ще очакваме ревюта...

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации