Balea Soft Creme

Здравейте момичета! Навън е доста студено и почти не си показвам носа, но пък и вкъщи си имам достатъчно развлечения, които да ме забавляват. В студените месеци кожата има нужда от допълнителна хидратация и при мен кремовете за тяло свършват скорострелно, а този, който ще ви покажа днес купувам за трети пък.


Balea Soft Creme е кремът за тяло с най-пухкавата текстура, която съм виждала. Нанасянето е истинско удоволствие.
Когато го видях си помислих, че е копие на Nivea Soft Creme и донякъде имат известна прилика, но този на Balea за мен е по-добър.


Опаковката е пластмасово бурканче и съдържа 250мл продукт.

Кремът хидратира кожата перфектно и я оставя много мека и гладка. Консистенцията му е много пухкава и мека, а нанасянето много лесно. След нанасяне попива почти веднага.
Аромата е силен и свеж, но не чак толкова силен, че да дразни. Не изчезва след нанасяне, аз го усещам до следващото къпане.

За цената си от 4 лева крема е повече от страхотен, дори бих казала, че вече е един от незаменимите ми продукти.

Много харесвам продуктите за тяло на Balea и ще се радвам да препоръчате съкровища, които вие сте открили.

Коментари

  1. И на мен много ми хареса това кремче, но ми се струва, че е по-подходящ за по-топлите сезони, лично аз предпочитам "по-тежките" кремове и лосиони за през зимата. Специално на Balea останах много доволна от балсама им за тяло с червена скандинавска боровинка, който ако не се лъжа е зимната им лимитка :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации