Любимци - Януари 2015

Ето че неусетно се изниза и месец Януари, а с края му дойде време да ви покажа любимците си за месеца. През Януари се сдобих с много нови неща, за които ще се постарая да напиша по няколко реда по-нататък.


Dior Forever е един от най-страхотните фон дьо тен-и, които съм ползвала. Покривен е, но не е изсушаващ. Стои цял ден връху лицето без да се събира или свлича. Нарежда се в предните редици на любимите ми продукти.

Сенките на Guerlain - Les Cuirs взех на много, много изгодна цена и оттогава ги ползвам постоянно. Много са меки и лесни за нанасяне, а с база са и страшно трайни. Харесала съм още няколко палитри от тази серия и ще се постарая да се сдобия с още някоя на намаление.

Guerlain Terracotta Light е неочакван прекрасен подарък. Имам я едва от седмица, но вече я ползвам активно. Не е типичния наситен бронзър, а придава много лек бронзов ефект без да стои натрапчиво и смешно.

Chanel Illusion D'Ombre Illusoire имам от няколко седмици и съм направо изумена от качеството на тези сенки. Повече за тях можете да прочетете в тази публикация.

Доста време четох публикации и търсих отзиви за Clarins 3-Dot Liner и накрая реших да го купя. Оказа се, че няма какво повече да искам от перфектната очна линия. Повече четете в тази публикация.

С маската на Handmade Naturals ви запознах преди няколко дни в този пост. Доста нетипичен козметичен продукт е, но е много интересна и приятна за ползване.

Любимият ми дезодорант на Revlon е изчезнал безследно от всички магазини в Пловдив и онлайн и бях принудена да пробвам нещо ново. Така се сдобих със Vichy Stress Resist и съм доста приятно изненадана от него.

Кремът за ръце на Nivea е едно от новите ми попадения. Страхотен е за много сухи и напукани ръце и не оставя мазен филм.

Коментари

Популярни публикации