Vichy Purete Thermale мицеларна вода

Знаете, че съм фен на мицеларните води. Допреди няколко години нямах никаква представа що е то мицеларна вода, но сега, когато имам достатъчно голям опит с тях не спирам да пробвам нови продукти.
Харесвам мицеларните води на Bioderma и Garnier, бебешката на SVR също ми е любима, но днес е ред да ви представя мицеларната вода на Vichy, чиято покупка дълго отлагах.


Мицеларната вода се предлага в две опаковки - от 200 и 400мл. Аз попаднах на страхотна промоция, при която големия размер беше на цената на малкия.
Опаковката е прозрачна пластмасова бутилка с помпичка, която е много удобна за ползване, защото изпомпва точно необходимото ми количество.

Въпреки, че в състава е упоменат парфюм на мен не ми мирише на нищо, което само може да ме радва, защото не бих сложила нещо на очите си, което има аромат.


Използвам водата само и единствено за почистване на очен грим. Пробвала съм я и на лицето си, но почистването с мицеларна вода на лицето не ми е приоритет. Въпреки това смятам, че се справя страхотно и с почистването на фон дьо тен и пудра.

Тампоните, които използвам за очите си са винаги само два и по това разбирам дали една мицеларна вода ми харесва и почиства добре. Мицеларната вода на Vichy се справя перфектно с почистването на база, сенки, спирала и очна линия само с по един тампон на всяко око.


Водата е страшно икономична и предвид огромното количество и страхотната цена мисля, че определено си заслужава покупката.

Цената е около 22 лева за 400 мл продукт (в промоция).

Коментари

Популярни публикации