Rene Furterer Forticea

Rene Furterer Forticea е стимулиращ шампоан против косопад. Изпратиха ми го от фирмата преди няколко месеца и ето, че дойде време да споделя моите впечатления.

Предполагам знаете, че по време на бременност косопада рязко намалява, но се възвръща с пълна сила след като бременността приключи. Аз съм от щастливките, при които не падна нито един косъм преди и сега след бременността. Със сигурност смея да твърдя, че Forticea е виновен за това, защото при мен косопада се появява след всяка хормонална промяна и дори най-леките хормонални препарати влияят на косата ми, а както знаете по време на бременност и след раждане в тялото бушуват всякакви хормони.


Шампоанът е зелен на цвят с малки тъмно зелени гранулки, които се разтварят при нанасяне. Тези гранулки всъщност се оказаха микро капсули с етерични масла, които подсилват косъма и карат косата да расте.

Придава обем и измива косата до скърцане, точно както обичам. Пени се много добре и е нужно малко количество за цялата коса (тук е момента да спомена, че от коса до кръста преди раждането, в момента съм с коса малко под раменете).

Аромата е цитрусов, но не е прекалено силен и не остава след измиване.

Имам само една единствена забележка към продукта и тя е към опаковката. Капачката се отваря много, много трудно и ми е почти невъзможно да я отворя сама, успях да си счупя дори един нокът и от тогава не смея да я отварям сама.

Доволна съм от шампоана и със сигурност ще му се доверя пак, когато имам нужда, а може би ще го включа в арсенала си за постоянно.

Продукта се предлага в два вида опаковки от 50мл и 200мл. Марката Rene Furterer можете да откриете във всички по-големи аптеки.

Ето какво споделят от Rene Furterer за продукта:

"Този стимулиращ шампоан допълва и подсилва действието на третиращите продукти против косопад René Furterer. Той почиства нежно, докато микро капсулите етерични масла увеличават микроциркулацията на скалпа и подсилват растежа на плътна и здрава коса.
 

Активни съставки & действие
  •  Етерични масла от портокал, лавандула и розмарин в микро капсулите: Пречистват скалпа и подобряват микроциркулацията
  •  Амино протеини: Стимулират клетъчното обновяване
  •  Мека почистваща база: Поддържа баланса на скалпа

Аромат
портокал, върбинка, розмарин, лавандула

БЕЗ силикони / БЕЗ натриев хлорид / pH 7.0 / Безопасен при изправяне на косата

Указания
Нанесете на мокър скалп и масажирайте, за да се образува пяна, след това изплакнете."


*Продукта ми е предоставен от PR, но мнението си е лично мое.

Коментари

Популярни публикации