MAC гел за вежди

Здравейте момичета! Всяко уважаващо себе си бюти момиче е пробвало продукти на MAC. Аз самата съм пробвала един единствен продукт и днес ще ви говоря именно за него.


Първата опаковка от гела за вежди на MAC ми беше подарък от любимата ми (и единствена) колежка Крис. От тогава съм толкова влюбена в малката тубичка, че не мога да си представя да изляза без да си сложа от вълшебния гел.


Веждите ми не са нищо особено, нито като форма, нито като гъстота, но и досега не бях слагала абсолютно нищо върху тях. Признавам, че никога не съм купувала или дори пробвала молив за вежди.


Гелът се предлага в четири цвята, като моят е Beguile. Опаковката е прозрачна и представлява тубичка като на спиралите.


Четката е мъничка и позволява много прецизно нанасяне. Аз вече се справям много бързо с оформянето на веждите и процедурата не ми отнема повече от минута.

Гелът фиксира веждите, но не ги прави прекалено твърди. Запълва всички празни местенца и ги прави по-плътни. Тук е мястото да отбележа, че аз обичам плътни вежди, затова и напластявам доста от продукта.


Много съм доволна от продукта и както вече споменах не мога да си представя да изляза навън без него, затова и ще го купувам още доста дълго време. Цената му е 34 лева.
За жалост единствения магазин на MAC е в София, скоро ще отварят още един, но уви пак в София.

Коментари

Популярни публикации