Guerlain Maxi Shine - Bubble Gum


Ако преди година някой ми беше казал, че ще притежавам нещо на Guerlain щях да му се изсмея в лицето. Не съм предполагала, че ще залитна по марковата козметика, но ето, че и това се случи и то до такава степен, че в момента купувам, всичко, което ми грабне окото. В интерес на истината държа да отбележа, че харча много по-малко пари за козметика от преди.

Guerlain Maxi Shine ме грабна още щом го видях и то не кой да е, а един конкретен цвят - Bubble Gum.


Опаковката е пластмасова със капачка, която се затваря на винт. Апликатора е много удобен за нанасяне и вече свикнах да нанасям гланца дори без огледало.
Много харесвам опаковките на Guerlain, защото са изчистени и в същото време страшно красиви и изискани.


Bubble Gum е тъмно розов цвят с леки блестящи частички. Нанесен на устните стои много изкусително и сочно.


Гланцът не лепне и не е прекалено гъст. Няма вкус, а аромата му е съвсем лек, така че няма опасност да ви дразни. Цветът е много плътен и наситен и може лесно да се напластява, докато се постигне желания ефект.
Хидратира устните и ги прави много меки. Издръжливостта му е около 3-4 часа без да пиете течности и да ядете, което за мен е задоволително, но не съм и очаквала от гланц да издържа по-дълго.

Дали си заслужава? Да! Този гланц (въпреки огромната му цена) си заслужава дори и само, за да се поглезите.


Коментари

Популярни публикации