Clinique Blended Face Powder


Clinique Blended Face Powder беше една неочаквана покупка. Трябваше ми прахообразна пудра и след дълго чудене и четене на блогове се бях спряла на няколко варианта, но в крайна сметка в магазина посегнах точно към тази пудра. Когато я пробвах в магазина ми се стори чудесна и я грабнах без много да му мисля.


Опаковката е пластмасова кутийка с капачка, която се затваря на винт. Няма опасност от разсипване, така че спокойно може да се пренася при пътуване. Не съм сигурна обаче, че е добра идея да се носи в чантата постоянно.
Към пудрата има подарък мини четка, която според мен не върши абсолютно никаква работа и колкото и пъти да я пробвах оставах разочарована.

Пудрата е много лека и приятна за носене. Позволява напластяване и може да се носи самостоятелно, защото покривността е доста висока. Върху двата фон дьо тен-а, които имам в момента се държи перфектно откъм матиране.



Експеримента, който си направих беше да засичам в продължение на няколко дни за колко време матира кожата върху различните фон дьо тен-и и самостоятелно.

Връху Estee Lauder Double Wear издържа цял ден, докато не сваля грима си, но имайте предвид, че аз почти не лъсвам дори, когато не слагам пудра върху този фон дьо тен.

Върху Clinique Superbalanced издържа около 6 часа, след което има нужда от подновяване.

Самостоятелно оставя лицето перфектно матирано отново за около 6 часа, като не се събира във гънки и пори.

Доволна съм от пудрата и предвид огромното количество ще я ползвам още дълго. Цветът, който имам е 03 Transparency, като освен него продукта се предлага още във 7 цвята.

Цената е 60 лева за цели 35 грама.

Коментари

  1. Чувала съм много хубави неща за пресованата пудра на Clinique. Тази също изглежда добре!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации