Настоящи любимци

Здравейте! Днес няма да говоря конкретно за любимците ми през изминалия месец, а за настоящите такива, защото някой ползвам по-малко от месец, а други доста повече. Напоследък се старая да подбирам по-качествена козметика за сметка на количеството и може би забелязвате от постовете ми, че налитам на все по-скъпи продукти. Признавам, че донякъде го правя с цел да си задоволя егото, но пък това ме прави безкрайно щастлива.


Skincode Fortifying toning lotion е новия ми любим тоник за лице. Подробна публикация можете да видите тук.

Кремът на Clarins, който беше в комплект с мини тоник и измиващ гел се оказа страхотен за моята кожа. Бях тръгнала на лов за крема на Clinique от списание Грация, но прецених, че този ще ми хареса повече и се оказах права.

Крема на Bioderma е истинско съкровище за напуканите ми ръце. Имам студова алергия и ръцете ми стават ужасни, когато времето захладнее.

След раждането устните ми станаха много, много напукани и пратих мъжа ми спешно да купи балсам. Nivea Hydro Care мирише страхотно и омекотява устните за много дълго време.


Метеоритите на Guerlain са ми подарък от моя любим по случай раждането на дъщеря му (Звучи смешно, но знае човека как да ме зарадва...). Колкото и да ме разубеждаваха всички аз не спирах да искам магичните топчета и сега, когато ги имам в подходящия за моето лице цвят смея да твърдя, че ми стоят страхотно.


Guerlain Maxi Shine е страхотен, но за съжаление доста скъп гланц за устни. Купих го от глезотия, но пък съм страшно доволна от него.


Коментари

Популярни публикации