Празни опаковки - Ноември

Отдавна не съм писала за продуктите, които изразходвам, но напоследък се понасъбраха няколко неща и реших да ви ги покажа.
Както знаете, преди няколко седмици писах за основното почистване, което направих и от тогава се стремя да изразходвам колкото се може повече продукти.


Суфлето за тяло на Nivea е страхотно. Това ми е втора опаковка от него. Повече може да разберете в тази публикация.

Маската за коса на Gliss Kur  е от серията Million Gloss. Много харесвам шампоана от серията, но маската не предизвиква ефекта "Уау" у мен. Повече за шампоана и балсама можете да прочетете тук.

Душ геловете на Avon са с постоянно запазено място в банята ми. Не искам да коментирам всеки по отделно, защото според мен са еднакво добри за цената си.


Effaclar DUO е страхотно кремче за проблемна кожа. Справя се дори с най-упоритите пъпки за няколко дни. Ако имате пъпки и черни точки го пробвайте задължително.

Кремът за лице на Nuxe е подходящ за нормална към комбинирана кожа. Не правеше нищо с кожата ми, нито хубаво нито лошо. Има прекалено силен аромат за крем за лице.

Маската на Avene е най-любимата ми маска за лице. Не знам коя подред опаковка ми е, но имам и една чисто нова в банята. Повече за нея можете да прочетете в тази публикация.

Vichy Normaderm Teint е страхотен фон дьо тен за мазна и проблемна кожа. За съжаление в момента кожата ми е по-скоро нормална и нямам нужда от подобен продукт. Повече за него можете да прочетете тук.

Околоочния крем на Avene е страхотен за млада кожа. Определено ще го купя пак, защото е идеален за моята кожа. Повече за него вижте в тази публикация.


Creme Puff на Max Factor е добра бюджетна пудра, но за мен има прекалено силен аромат. Матира лицето за доста време и се държи добре с мазната ми кожа. Като недостатък мога да отбележа, че не е удобна за носене в чантата, тъй като се отваря много лесно.

Wonder Perfect на Clarins е страхотна спирала, която обожавам. Повече за нея четете в тази публиакция.

Обичам мострите на спирали и имам доста. Le Volume  на Chanel ми хареса много, но за съжаление местата от където мога да я купя в Пловдив са много малко, затова още не съм се сдобила с нея. Придава страхотен обем на миглите.

Коментари

Популярни публикации