Alnatura мюсли от шпелт с горски плодове

Никога не съм писала публикации за храна и признавам, че не вярвах, че някога ще стигна до подобна публикация, но ето, че дойде и този момент. Не съм чревоугодник, дори съм доста злояда и рядко се решавам да опитам нещо ново и различно, затова хваля нещо само, ако изключително много ми е харесало.


Hafer Crunchy на Alnatura се предлага само в магазини DM. Видях го съвсем случайно, когато търсих любимите си крекери и ми се стори интересен продукт. Взех го на шега, защото не съм особено голям фен на мюслито и почти няма такова, което да ми харесва.


Освен със страхотния си вкус, продукта има и страхотен аромат и цвят. Признавам, че се радвам като малко дете на розовата смес в купичката.
Мюслито има сладко кисел вкус, на който съм вече огромен фен. Понякога дори го хапвам без мляко.

Alnatura предлага био продукти и може да бъде открита в магазини DM. Имат доста интересен асортимент от продукти и цените са доста приемливи като за био продукти.


Цената е около 6 лева за 375 грама.

Коментари

Популярни публикации