Най-добрите продукти от декоративната козметика за 2014 година

Изминалата 2014 беше най-съдбоносната година в живота ми. Случи ми се най-прекрасното нещо на света и определено я определям като най-щастливата година.
Освен в личен план смея да твърдя, че доста израснах и в козметичен. Днес ще ви покажа любимците си от декоративната козметика за изминалата 2014 година. Повечето от тях имам от няколко месеца и то само, защото реших да се отърва от всяка евтина козметика, която притежавам и да я заменя с нещо качествено. Засега се справям успешно и всички продукти, които купих се превърнаха в любимци.



Започвам с любимите ми продукти за лице:


Трио ружът на Shiseido е мой верен помощник от лятото. От както го имам го ползвам постоянно. Повече за него можете да прочетете тук.


Estee Lauder Double Wear беше в wishlist-a ми много дълго време и сега, когато го имам се чудя защо изобщо съм му се чудила толкова време. Повече за страхотния фон дьо тен четете в тази публикация.


Пудрата на UNE открих съвсем случайно и изобщо не съжалявам, че я купих. Справя се страхотно с мазната кожа и дори свикнах да я нанасям без огледало, което говори за това, колко много се спогаждам с даден продукт. Повече за нея четете в тази публикация.


Метеоритите на Guerlain са... просто метеоритите на Guerlain. Няма какво повече да кажа за тях, защото каквото и да напиша ще е малко.


Любимите ми продукти за устни са само два и то не какви да е, а глосове. Аз бях огромен противник на глосовете, докато не открих Guerlain Maxi Shine и Clarins Lip Perfector. Ако ви е интересно можете да прочетете повече за тях в тази и тази публикации.



Палитрите ми на Sleek слагам на върха на пирамидата от продукти на 2014. Евтини са, но въпреки това са повече от страхотни. Вече имам две и нямам търпение да се сдобия с още няколко. Ако решите да се сдобиете с някоя от тях имайте предвид, че са направо пристрастяващи.





Една от последните ми публикации беше за гела за вежди на MAC. Не мога да спра да го хваля, затова само ще ви кажа да прочетете тази публикация.


Последната ми придобивка са моно сенките на Clarins. Беше една абсолютно необмислена, спонтанна и доста скъпа покупка, НО изобщо не съжалявам. Сенките са страхотни и при първа възможност ще се сдобия с още цветове.


Това са моите любимци за 2014. Кои са вашите?

Коментари

  1. Пудрата на UNE е прекрасна, моята я изхабих, но е от продуктите, които бих купила отново.

    ОтговорИзтриване
  2. Сенките на Clarins са наистина страхотни, това е любимата ми формула за сенки за очи!

    ОтговорИзтриване
  3. Всички продукти са страхотни :)) Аз ще се сдобия с една палитра на Sleek,за която няма да пропусна да се похваля в блога :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации