Sleek i-Divine Garden of Eden

 
Трябваха ми само 20 дни, за да разбера, че я обичам. Sleek Garden Of Eden е перфектната палитра за жълтите ми очи, затова реших, макар и рано да споделя какво точно харесвам в нея.



Исках я от много време, но не я поръчвах, защото не бях сигурна, че ще я ползвам заради преобладаващите зелени нюанси.  От както я имам я ползвам абсолютно всеки ден.

Пигментацията на всички цветове освен на матово зеления е феноменална. Това са едни от най-силно пигментираните сенки, които съм имала, изключение правят само сенките на L'oreal.

Текстурата им е много мазна и се маже буквално като масло върху клепача. Имайте го предвид, ако не обичате мазни сенки. Когато се нанесат обаче не стоят мазно.


Gates of Eden е любимия ми цвят, който подхожда на всяка визия и се носи без проблем.Често го съчетавам със син или зелен молив.

Eve's Kiss, Paradise on Earth, Python и Forbidden са лилавите цветове в палитрата. Нямам подобни цветове сенки, затова са ми много интересни за пробване. Те също стоят страхотно на пъстри очи.

Flora е матово кафяв цвят.

Entwined  е също по-матов цвят, но има и леки блестящи частички.

Adam's Apple е матово светло зелено и има по-слаба пигментация от другите цветове.

Fig, Evergreen и Fauna са страхотни зелени цветове.

Tree of life е тъмно матово зелено.



Аз не съм фен на матовите сенки, затова не използвам матовите цветове толкова често колкото останалите.
Със база сенките издържат цял ден без да се събират или избледняват, остават точно така, както съм ги нанесла.

Ако си търсите зелена палитра, а имате нужда и от лилаво - пепеляво розови нюанси, то тази палитра е точно за вас.

Можете да я откриете в магазина на Ели от Makeupbuthow.com.

Коментари

  1. Много е хубава :) Честита :) Аз на скоро си поръчах Vintage Romance - http://paradais535.blogspot.com/2014/11/sleek-i-divine-vintage-romance.html и веднага ми стана фаворит :)

    ОтговорИзтриване
  2. Аз също със сигурност мисля да купя vintage romance :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации