Skincode Fortifying toning lotion

Никога досега не бях пробвала продуктите на Skincode. Признавам, че дори не ги бях заглеждала, докато един ден не влязох в аптеката да си търся тоник за лице. Нямах много време и първото, на което попаднах беше щанда на Skincode.


Skincode fortifying lotion е тоник за лице от базовата серия на марката. Подходящ е за всеки тип кожа. Съдържа млечна киселина, която нежно ексфолира кожата и масло от ший, което хидратира и подхранва.
Тоникът премахва всички остатъци от грим по лицето. Ексфолира кожата, хидратира я и я заглажда. Няма аромат и е подходящ и за чувствителна кожа.


Аз самата много трудно си избирам тоник за лице, затова и съм хвърлила доста продукти на боклука и рядко се решавам да пробвам нещо непознато. Тоникът на Skincode е перфектен за комбинирана кожа, има лек матиращ ефект и почиства перфектно лицето.


Продукта ми харесва много и със сигурност няма да е последната ми опаковка, защото както споделих много трудно намирам подходящия тоник, а този комбинира всичко, от което имам нужда в едно.
Цената му е 28 лева за 200мл продукт. Продуктите на Skincode се продават в по-големите аптеки.

Коментари

  1. Здравей,искам да те попитам нещо,че ми стана любопитно. Та как тоник за лице ще чисти грим,та и от очите? Тоника има съвсем друга насока в козметиката. Тоест да тонизира и подготви кожата за хидратанта след това. Извинявай за въпроса и благодаря ако ми отговориш :)

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей, радвам се, че попита. Наясно съм какви са целите на тоника за лице и съм допуснала огромна грешка в описанието на продукта. Понеже винаги гледам официалния сайт, а в този на марката се е показало почистващото мляко, което става и за почистване на очите съм се объркала. Благодаря за коментара, веднага ще се поправя.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации