Maybelline Color Whisper 430 Coral Ambition


Maybelline Color Whisper са много хвалени в блог пространството. Провокирана от многото положителни статии, които прочетох реших и аз да се сдобия със заветното червило. Цветът, който избрах е 430 Coral Ambition.


Червилото е различно от всички други, които имам. Цветът в гилзата е ярко коралов, но на устните нанесен на един слой е едва забележим. Консистенцията е балсаместа и за мен няма нищо общо с червило.

Опаковката не ми харесва. Започна да се отваря сама след няколко ползвания, а металната част бързо се надраска.
Червилото не хидратира устните ми по никакъв начин. Подчертава всички недостатъци на устните, а усещането, когато съм с него не е никак приятно.

Въпреки хубавия цвят не мисля да го ползвам повече, защото всеки път, когато го сложа оставам разочарована. Харесвам някой продукти на марката, но определено смятам, че цената на този продукт е неоправдано висока за качеството, което предлага.

Коментари

Популярни публикации