L'oreal Color Infallible - продължението


Любимите ми Color Infallible на L'oreal скоро увеличиха броя си в колекцията ми. Бях ви разказвала за тях през пролетта в тази публикация, а сега е време да ви покажа и новите ми цветове. Няма да се повтарям, защото това е третата ми публикация за тези сенки, да, наистина са страхотни. Издържат повече от 14 часа на моите клепачи без да се размажат и дори без да избледнеят.


Нанасят се изключително лесно и бързо, като ако не ви се занимава с четки можете да ги нанесете дори и с пръсти.

004 Forever Pink е страхотно наситено розово със златисти отенъци.

005 Purple Obsession е дълбоко лилаво.


015 Flashback Silver е много интересно сиво с едва забележими лилави частички. Скоро не бях носила сиви сенки, защото изобщо не се харесвам с този цвят, но този не е типичното сиво и стои страхотно дори на моите очи.

02 Hourglass Beige е стар цвят, който не спирам да нося, защото е много красив.

012 Endless Chocolat също имам отдавна и отново ми е много любим.

Коментари

  1. Розовият и лилавият са чудесни :)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни цветове , но и мен най-ме влече към лилавия и розовия :)

    ОтговорИзтриване
  3. Аз си ги харесвам всичките, но наистина лилавото ми е фаворит.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации