Klorane сух шампоан за кестенява коса

Сигурно много от вас знаят, че Klorane пуснаха на пазара нов сух шампоан, който е подходящ за кестенява коса. Продукта е иновативен и единствен по рода си в България, затова ми беше и много любопитно да го пробвам. Имам доста голям опит със сухите шампоани и признавам, че нито един на Klorane не ми харесваше досега.


Проблемът на старата версия, както при много от сухите шампоани, които съм ползвала е, че оставяше бели следи по косата, затова и спирах да ползвам всеки подобен след първата проба.
Проблемът е изцяло решен с новия шампоан за кестенява коса на марката. Разбира се, цветът не е тъмно наситено кестеняво, какъвто е моят цвят на косата, но не е и бял и дразнещ, което го прави много приятен за употреба.


Цветът  е нежно бежово, което нанесено на кестенявата ми коса изобщо не изглежда толкова светло, колкото на снимките.

Шампоанът се справя добре със средно замърсена/мазна коса, като й придава обем без да я утежнява.
Определено е много удобен и лесен за употреба, а също е и икономичен. (Тук е момента да споделя, че сухият шампоан на Syoss, който страшно много харесвам ми свършва след 3 ползвания.)

Моят опит на кратко:

Предимства:

  • Нанася се лесно, както повечето сухи шампоани.
  • Не утежнява косата.
  • Придава обем.
  • Подходящ е за тъмни коси, защото не оставя бели следи.

Недостатъци:

  • Има остра миризма, когато се прекали с количеството и усещането е доста неприятно, когато го вдишате.

Цената е 20 лева за 150 мл продукт.

Ето какво споделят от Klorane:



Тениран сух шампоан за кестеняви коси
С натурално бежов цвят, този сух шампоан с успокояващо мляко от овес за честа употреба е разработен за всички типове тъмни коси.
Не съдържа консерванти и оцветители.

Как да използвате?
Разклатете добре флакона преди употреба и впръскайте от разстояние 30 см от косата. Оставете да подейства няколко минути и разрешете внимателно косата.

*Продукта ми е предоставен за проба от PR, но мнението си е лично мое.

Коментари

  1. Много харесвам сухите шампоани на марката, и аз се зарадвах, че вече имат за кестенява коса. Но досега не съм попадала на икономичен вариант, 3-5 ползвания и край.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации