Clinique Superbalanced Makeup



Имам фон дьо тен-а Superbalanced вече повече от месец и ето, че дойде време да Ви го представя.
Откакто се сдобих с Double Wear на Estee Lauder се чудя как досега не го бях пробвала и съм сигурна, че ще го ползвам още дълги години, защото се оказа наистина перфектен за моята кожа. Въпреки всичко ми трябваше друг по-лек фон дьо тен, който да нанасям, когато нямам нужда от толкова дълготрайност на грима. Така се сдобих със Superbalanced на Clinique.


Опаковката също както при Double Wear представлява стъклено шишенце без дозатор, това го прави леко неприятен за употреба, докато свикнете, но щом схванете начина на нанасяне ще го правите бързо и безпроблемно.


От Clinique определят продукта като идеален фон дьо тен за комбинирана кожа, който осигурява овлажняване на сухите участъци и абсорбиране на излишната мазнина на мазните участъци от лицето.
Напоследък кожата ми е по-скоро нормална, отколкото мазна, нямам пъпки, а само белези за прикриване, така че не ми е необходимо ударно матиране. Нямам сухи участъци по лицето, затова и не мога да кажа как се държи върху тях.
Това, което мога да споделя е, че се държи страхотно върху нормална кожа. Лицето ми лъсва само на носа около обяд, където кожата ми е по-мазна. Не запушва порите.


Дълготрайността е около 7-8 часа, като не се събира или свлича, а просто лицето ми "изпива" продукта. Но дори след това не стои грозно, а по-скоро лицето изглежда някак сочно.

Ако ползвате продуктите от системата 3 steps на Clinique и знаете кой тип сте, то е добре да знаете, че от марката определят продукта като подходящ за типове 1 - Много суха към суха, 2 - Суха към комбинирана и 3 - Мазна.

Цената на продукта е 60 лева за 30 мл. Цветът, показан на снимките е най-светлия предлаган цвят Petal, подходящ е за светла кожа с розов подтон. Доволна съм от продукта и вероятно ще пробвам още фон дьо тен-и на марката, след като задоволя козметичния си глад с нещо различно.

Коментари

  1. хм, и аз се замислям макар, че подтона на кожата ми е жълт

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации