Нови придобивки - Октомври

Има месеци, в които просто ми върви на покупки. Октомври беше точно от тези месеци и освен изминалите покупки, които ви показах в предни публикации се сдобих с още няколко неща.


Сдобих се с поредната опаковка от любимото ми интегрално почистващо мляко за лице на Vichy. Скоро ще пиша ревю за него, тъй като имам вече няколко месеца опит с продукта и се превърна в един от любимите ми.


Трябваше ми нова пудра и след много прочетени ревюта се спрях на прахообразната пудра на Clinique. На първо ползване е страхотна, надявам се да не ме разочарова.

Любимата ми спирала на Clarins Wonder Perfect свърши и реших да заложа на нещо непознато. Имам доста мостри на спирали, но държа да имам и една цяла опаковка в арсенала.

Спирам се за няколко седмици с покупките (надявам се), защото както споменах в една от предните публикации държа да се отърва от доста продукти, които да заменя с нещо ново и по-добро от това, което имам.

Коментари

Популярни публикации