Weleda шампоан с просо за нормална коса

Преди няколко месеца писах ревю на лосиона за тяло на Weleda, от който останах очарована. Реших да пробвам още нещо на марката и не след дълго умуване се сдобих с шампоана за нормална коса с просо.


Шампоанът не съдържа силикон, сулфати и суровини от минерални масла. Не съдържа синтетични оцветители, ароматизатори и консерванти. Сертифициран е като натурална козметика от Natrue.

Има силен цитрусов аромат, който се запазва много дълго (до следващото миене) и ако не сте фенове на прекалено ароматизираните шампоани, то този няма да Ви хареса.

Не образува почти никаква пяна, заради отсъствието на сулфати в състава си. Проблема при мен идва точно от това, че не се пени и не мога да преценя какво количество ми е нужно, за да измия цялата си коса. В момента косата ми е дълга почти до кръста и е страшно гъста, което я прави много трудна за измиване. Количеството, което използвам от този продукт би ми стигнало за няколко измивания с друг шампоан. В редките случаи, в които успях да я измия, косата ми се държеше прилично, но не мога да не спомена и за сърбежа (който е напълно обичаен при мен), който се появи още след измиване.


Шампоанът на Weleda не е подходящ за гъсти коси, но би бил идеален за ежедневно измиване на нормална тънка коса.
Не съм доволна и няма да повторя покупката си, въпреки чистия състав и приятната опаковка, просто този продукт не е подходящ за моята коса.


Коментари

  1. Все още не съм пробвала шампоаните на Веледа,но съм чувала много добри отзиви за тях. Трябва време с натуралните продукти за коса,различни са от дрогерийните много. 1 се разреждат с вода задължително и пяна ще има гарантирам,не обилна както при гарниер примерно,но ще има.2 това,че правят по малко не значи,че не измиват косата,напротив,...само трябва време да стигнеш. А това със сърбежа може би е дерматит не го подценявай и 3 пяната не зависи от сулфатите в шампоана :) Не се отказвай така лесно и съм сигурна,че ще заобикнеш био продуктите за коса:) Поздрави

    ОтговорИзтриване
  2. Когато започнах с био шампоаните, няколко седмици ми трябваха докато самата ми коса свикне с тях и започнах да мия пак косата по два пъти на седмица. Когато свикнах отново възобнових един път в седмицата и косата ми се чувства перфектно :)
    Последвах съвета на Галка именно да разреждам шампоаните с вода и се пенят повече. Отделно - аз мия косата по два пъти на душ. Т.е. един път отмивам мазното със шампоан и после пак натърквам добре със шампоан. Вторият път се пени мноооого, защото няма толкова мърсотия :)
    Може и това да не е твоят шампоан, но със сигурност ще намериш подходящия. Фен съм на Санте с маслина и био-гинко :)) В България го има в аптеки Ремедиум, но е на доста завишени цени...

    ОтговорИзтриване
  3. И аз мия винаги по два пъти,но това е от години,когато учих за фризьор и от там го знам,че е хубаво и винаги ми е допадало и го правя. Има ги и в еко верде,цените са много добри и след тот пари има фрее доставка до Бг. Мери аз немога 1 в седмицата заради дерматита,но в миналото и аз по 1 миех долу горе.

    ОтговорИзтриване
  4. Много благодаря за съветите. Задължително ще пробвам шампоана на Санте.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации