Nuxe Reve de Miel балсам за устни


Както много бюти блогърки, така и аз самата дълго време се чудех дали да се сдобия със небезизвестния балсам за устни на Nuxe. Цената му не е за подценяване и се чудех дали ще ми хареса, но в крайна сметка любопитството надделя и така се сдобих със страхотната кутйка.

Балсамът идва в малка 15 грамова кутийка (количеството всъщност е огромно, а и продукта е страшно икономичен). Единствения недостатък на продукта е това, че трябва да се бърка в бурканчето с пръсти, което не е хигиенично.
Това е и причината, поради която не го нося в чантата си, просто няма как да бръкна в бурканчето докато съм навън.

Консистенцията е като на захаросан мед, и цветът напомня именно за сладкото изкушение, но аромата няма нищо общо с мед, а е по-скоро цитрусов. Не се задържа дълго, така че не би трябвало да дразни носа ви дълго време.


Признавам, че първото ми впечатление веднага след като го пробвах беше ужасно. Не вярвах, че подобно нещо, което лепне веднага след нанасяне може да ми хареса. След една минутка лепненето изчезна, а балсамът се превърна в един от най-верните ми помощници за идващите студове.
Аз лично нанасям балсамът вечер преди да си легна и на сутринта той все още е върху устните ми и то не просто остатъци от него, а се усеща като току що нанесен (това никога не ми се е случвало с друг балсам).

Балсамът не е лъскав, а има матов финиш, няма цвят и стои прозрачен, което го прави чудесна основа за червила.
Подхранва устните и ги прави меки, но не мога да кажа как би се справил при сериозно напукани устни.

Определено ще го купя пак, когато свърши, въпреки високата цена от 20 лева.

Коментари

Популярни публикации