L'Oréal Paris Rouge Caresse - 06 Aphrodite Scarlet

Напоследък ми върви на продукти за устни. Рядко купувам червила, а още по-рядко балсами, но в последните месеци се поолях.

 
L'Oréal Paris Rouge Caresse не е типичното червило. В интерес на истината, доста дълго време се чудех дали изобщо ми трябва нещо от тази серия, но любопитството ми надделя и се оказах собственик на 06 Aphrodite Scarlet.
Консистенцията е като на балсам за устни и няма нищо общо с което и да е червило, което съм пробвала някога. Усещането върху устните също е като при балсамите и затова трайността е много малка. Издържа на устните едва около час.


Опаковката е пастмасова прозрачна гилза с логото на марката. Затваря се добре и няма опасност от отваряне ако го носите в чантата си.

Няма вкус, а аромата му е много, много слаб и не дразни след нанасяне.

Покривността е слаба ако е нанесено само на един слой стои точно като балсам за устни, но когато се нанесе на няколко пласта вече добива вид на червило.



Овлажнява устните много добре и ги прави меки и хидратирани, но само докато е на устните. Както виждате от горната снимка, поради слабата си покривност подчертава всички недостатъци по устните и не мога да избегна този ефект дори с балсам отдолу.

Не съм сигурна дали ми харесва или не, може би ще се превърне от онези продукти, които ползвам само в определени дни, но ако на вас ви трябва нещо едва забележимо и придаващо естествен вид на устните, то това червило би било идеално.

Коментари

Популярни публикации