Loreal Mythic Oil Milk млечно олио за коса



Здравейте момичета! На дневен ред е страхотното мляко за коса на L'oreal от серията Mythic Oil.

От доста време се канех да го пробвам, но все нямах време да поръчам или да отида до любимия ми магазин zlatnaribka.com.

Няма как да не споделя, че обожавам това място. Има толкова голямо изобилие от продукти, че в момента, в който вляза там оставам без дъх.
Поръчвала съм и то сайта им, но усещането е различно, когато отида на място.
С две ръце Ви препоръчвам да посетите някой от фирмените им магазини, няма да останете разочаровани.

А сега за продукта...
Млякото за коса е от небезизвестната серия Mythic Oil, която предлага доста продукти за коса.
Самото олио не мисля, че е подходящо за мазна коса, макар че моята е със сухи краища и съши не се повлия добре от него.

Млякото е съвсем различен продукт. Прави косата много мека и блестяща.
Опаковка:
Опаковката е типичната за другите продукти от серията - флакон с помпичка. Може би би бил малко по-изящен ако флакона беше стъклен.
Разпръсква добре точно необходимото количество.

Ефект:
Прави косата много мека и блестяща. Помага за лесното разресване. Косата става по-плътна.
Има страхотен аромат, който се задържа доста дълго върху косата.
Продукта, може да се ползва както на влажна, така и на суха коса, което е идеално за моята лесно заплитаща се коса, която има нужда от разресване по няколко пъти на ден.
Аз лично нанасям по цялата дължина на косата и нямам никакъв проблем с омазняването.

Доволна съм от продукта и бих го купила отново.
Цената е около 25 лева за 125мл продукт.

Коментари

  1. Аз си взех олиото за коса и също съм много доволна. Ароматът му е уникален и прави косата много мека :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации