Estee Lauder - Double wear

Отдавна исках Double wear на Estee Lauder, чак ме е срам да си призная от кога. Не за друго, ами защото през годините съм купувала толкова много фон дьо тен-и, че ако сметна похарчената сума може би щях да имам цял кашон от Double Wear.


Фон дьо тен-а се предлага в три разновидности на нашия пазар - класическия Double wear, Double wear light и Double wear maximum cover. Когато купувах моето мечтано шишенце успях да пробвам и трите вида, но за себе си избрах класическия вариант на Double wear.

Покривност и трайност:
Моята кожа рядко търпи фон дьо тен за повече от 6-8 часа, просто всичко се свлича без значение от консистенцията, марката и цената. Double wear стои непокътнат върху лицето ми докато не го сваля. Никога не бях носила нещо толкова трайно и в първите дни непрекъснато се оглеждах, за да видя дали има нещо за поправка.


Покривността на продукта може да варира от средна до пълна. В никакъв случай не може да се нанесе толкова леко, че да изглежда незабележимо, но ако внимавате ще постигнете лек, естествен завършек. Не съм пробвала да го нанасям плътно, но не мисля, че ми е необходимо чак такова покритие.

Опаковка:
Единственото нещо, което не харесвам в продукта е опаковката или по-скоро липсата на дозатор-помпичка. За да нанесете продукта е необходимо първо да наклоните бутилката и да изкарате необходимото ви количество, което винаги е повече, от колкото ви трябва за цялото лице. С времето свикнах да дозирам що годе правилното количество, но наличието на помпа щеше да улесни много живота ми.

Продукта е гъст, нанася се трудно, като аз го нанасям с пръсти, защото само така постигам желания естествен завършек.
Подходящ е за комбинирана и мазна кожа. В никакъв случай не мисля, че би допаднал на тези от вас, които са със суха кожа. Предполагам, че light версията би била по-подходяща.

Споменавала съм, че кожата ми е мазна, напоследък по-нормална, но все още изисква матиране. С Double wear не матирам, просто, защото няма нужда. Фон дьо тен-а е в същото състояние, както когато съм го нанесла дори след цял ден носене.

Double Wear не е за всеки и в никакъв случай не е универсален. Вземете си мостри и не купувайте на сляпо, защото това, че е идеален за моята кожа, не означава, че ще се хареса на вас.

Дали ще го купя пак - със сигурност ще продължа да го купувам докато е на пазара. Цената е 80 лева за 30мл продукт.
Цветът, показан на снимките е 1N2 Ecru, който е третия най-светъл цвят, но най-светлия предлаган в България,

Коментари

  1. double wear light е за по-мазни кожи, има действие на регулирне на омазняването. и в двата варианта няма мазнини. има и по-светъл цвят от 1N2, предлага се и 1N1 :)

    ОтговорИзтриване
  2. Интересно, благодаря. Момичетата от Beauty Zone почти час ме убеждаваха, че няма как да намеря по-светъл цвят в България.

    ОтговорИзтриване
  3. Mislq i az da si go kupq da go probvam i da napravq review :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации