Clarins Instant Light Natural Lip Perfector

Lip Perfector-а на Clarins беше една моя мечта. Не знам защо не съм го купувала досега, може би факта, че не харесвам гланцове донякъде ме спираше, но признавам - не съм спирала да го искам.


Опаковка:
Опаковката е тубичка със мек дунапренен накрайник с дупчици, който прави нанасянето много лесно и прецизно дори без огледало.


Цвят:
Цветът, който имам е 05. Продукта се предлага на пазара в 6 цвята.


Аромат:
Аромата е много сладникав и приятен, но не е прекалено силен и не дразни. На вкус гланцът е сладък, което е голям недостатък, защото бързо го изяждам.

На устните ми стои почти прозрачно, има лек прасковен отенък. Прави ги много сочни и гладки, но уви не за дълго. Трайността е слаба, около 1-2 часа. Нанесен на устните не се усеща, дори понякога забравям, че съм сложила нещо.

Продукта е страхотен и със сигурност ще го купя пак, въпреки недостатъка с трайността му.

Коментари

  1. Чудесен е наистина :)) направо като балсам за устните :)

    ОтговорИзтриване
  2. Обожавам го, но ми свършва много бързо и затова сега минах на по-евтин вариант на Catrice, който не е чак толкова хубав, но пък за цената си е страхотен :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации