Октомврийски придобивки


Здравейте момичета! Отдавна не съм пускала подобен пост, но днес ми дойде музата да Ви покажа новите си придобивки. Имах доста дълъг козметичен застой, но днес определено наваксах.

Макар, че имам вече абсолютен фаворит сред фон дьо тен-ите ми се прииска да се сдобия с нещо по-леко, което да нося, когато излизам за кратко. Четох доста ревюта за Superbalanced на Clinique и прецених, че ще бъде идеален за тази цел. Вече успях да го пробвам и много ми хареса как стои върху лицето ми. Ще пиша повече, когато събера достатъчно впечатления.
Цената му е 60 лева за 30мл.

Маската на Decleor ultra moisturising & plumping expert mask е подарък към Октомврийския брой на Grazia. Оригиналната цена е 60 лева, а тази на списанието е 8 лева, което е повече от страхотно. Маската е хидратираща от серията Hydra Floral. Нямам търпение да я пробвам още тази вечер.

Преди броени минути си взех и поръчката от Avon. Обожавам да нося Little Black Dress през зимата и винаги го поръчвам. Рядко поръчвам нещо от Avon, но парфюмчето е от продуктите, които много харесвам.

Коментари

Популярни публикации