Заглавие: Без заглавие

Чудех се дали да пиша този пост, но не мога да подмина с лека ръка това, което ми се случи преди няколко дни. Отидох в известна верига за маркова козметика с идеята да си купя пудра. Пудра, която дори не присъстваше в асортимента им, а многократно бях уверявана, че я има. Купих друга пудра на немалка цена, платих и излязох. Малко след това отворих торбичката, а вътре ме чакаше тестер на въпросната пудра. Върнах тестера, взех си парите и излязох. Не получих дори извинение, а едно просто и незаинтересовано "Еми, объркала съм се...".

Не пиша това, за да Ви спирам да пазарувате от въпросната верига, аз самата няма да спра, но съм крайно възмутена от отношението на момичетата в тези магазини, а това е мястото, където мога да изкажа възмущението си, повечето от тях нямат представа какво точно правят там и за какво им се плаща.

Винаги съм се чудела какво би станало, ако аз предложа на клиент (дори не мога да си помисля за продажба) нещо, което не бива. Работя в IT сферата и съм сигурна, че ако нещо подобно се случи, то веднага ще изгубя работата си. Затова не мисля, че във който и да е магазин би трябвало да стават подобни обърквания. Сигурна съм, че както аз мога да бъда концентрирана постоянно по време на работа, така и те не трябва да се разсейват до такава степен, че да дразнят клиентите си.

Коментари

  1. Не искам да казвам колко пъти се е случвало да попадам на некомпетентен и невежлив персонал. За жалост надали някога ще се промени това

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации