Колекцията ми от гримове - основно почистване

Никога не съм Ви показвала колекцията си от гримове, просто защото не мисля, че имам кой знае каква колекция за показване. В последните месеци съм се заела със нелеката задача да минимизирам максимално количеството вещи, които имам и гримовете ми бяха орязани на повече от 70%. Признавам, че все още има неща, които трябва да изхвърля, просто защото не ги ползвам. Нямам продукти с изтекъл срок, защото ги хвърлям веднага, след като изтече, но някои от тези, които не ползвам никога все още отлежават готови за хвърляне.

Надявам се да Ви е интересно.

Преди заемах цял скрин, а сега само плота върху скрина.
Ето какво остана:



Повечето от сенките не ползвам никога, но си обещах, че ще хвърлям винаги, когато се сдобия с някоя наистина хубава и желана палитра.

Двойните сенки от Avon ползвам често и харесвам много, затова реших да ги запазя. Четворната палитра харесвам, но вече не ползвам и тя ще е първата, която ще хвърля, веднага щом се сдобия с нова.

Двойната палитра е със сенки на Artdeco. Това са едни от най-добрите сенки, които съм купувала, затова остават в арсенала.

Пристрастена съм към сенките на L'oreal и ги ползвам във всеки удобен момент.
 
Палитрата на Flormar беше добро попадение, но вече не я ползвам, тя също ще бъде подарена/изхвърлена.

Единичните сенки на Bourjois ползвах само няколко пъти покрай Коледните празници миналата година, но са толкова красиви, че сърце не ми дава да се разделя с тях.

Color Tattoo-тата на Maybelline са страхотни, но и тях вече не ползвам. С тях също мисля да се разделя.

Палитрата на Catrice е хубава и я ползвам, но ще я хвърля, веднага щом намеря по-скъп и качествен неин аналог.

Палитрата на Essence е попадение, което много харесах, но също ползвам много рядко.

Палитрата на Sleek е последната ми любов и със сигурност няма да е единствената ми от марката.


В черната кутийка са озаряващите перли на Avon, които много харесвам, но почти не ползвам. Ще ги изхвърля ако/когато купя пудрата на Dior - Nude Rose.

Бронзанта на L'oreal е страхотен, а и е огромен, затова ще го оставя за следващото лято.

Ружът на Flormar също е хубав продукт и мисля да го ползвам още дълго.

Двата хайлайтъра на Essence бяха от лимитирани колекции. Харесвам ги, но нямам търпение да се сдобия с нещо ново, за да се разделя с тях.

Пудрите на Max Factor и L'oreal почти свършиха, затова ще ги изхвърля веднага щом ги изхабя докрай.

Озаряващите перли на Oriflame ползвам вече доста време. Те са копие на метеоритите на Guerlain, но все още се убеждавам, че не ми трябват оригиналните перли. Ако някой ден се сдобия с тях може би ще изхвърля тези на Oriflame.

Прахообразната пудра на Bourjois е много хубав продукт и мисля да я ползвам още дълго.

Последната ми придобивка от изминалото лято е продукта 3 в 1 на Shiseido, който е повече от страхотен.


Бях доста голям фен на фон дьо тен-ите, но след като изхабих повечето от тях реших, че не ми трябват повече от два. Този на Clinique е нов и засега мнението ми е много положително. Не можах да се разделя с фон дьо тен-а на La Roche Posay, тъй като опаковката е все още пълна.

Базата на Garnier купувам вече няколко пъти, но мисля тази опаковка да е последната и да се сдобия с нещо по-добро.

Базата за сенки на Artdeco ще купувам винаги, защото е единствената, която задържа сенките ми на мястото си цял ден.

Базата на Clarins е хубава, но не мисля, че ще я купя в реален размер.

Единствения ми останал коректор е този на Rimmel. Хубав продукт е, но ще потърся нещо друго след като свърши.


Разделих се с доста спирали и оставих само две - Wonder Perfect на Clarins и 2000 Calorie на Max Factor.

Гелът за вежди на MAC е на свършване и определено ще го купя отново.

Останаха ми само 4 молива за очи от Avon (наистина са добри и дълготрайни) и един на Nyx. Запазих само една очна линия - кафявата на Maybelline.


Червилата бяха най-големия проблем в шкафа ми. След като купих поставката, реших да не купувам повече от 9 (колкото събира) червила. Някой от тези на снимката са на привършване, затова и скоро ще имам повод за нова покупка.


Съдържанието на несесера в чантата ми намаля драстично, след като реших да го заменя с малкия бял несесер на Clarins. Това са единствените неща, които смятам да държа и занапред в чантата си.

Това са нещата, които запазих след огромното почистване. Давам си сметка, че все още са прекалено много за една средностатистическа жена, която се гримира всеки ден, но аз обичам да имам от всичко по много.

Занапред си обещавам да купувам по-качествени продукти, които да удовлетворяват напълно гладът ми за козметика. Надявам се след година, когато направя отново равносметка на продуктите, които имам да са останали само наистина качествени и добри продукти.

Коментари

  1. Много насърчаващ пост. Определено и аз наскоро започнах да се замислям, какво да купувам и дали си заслужава, а не само да харча пари ей така, защото искам да имам нещо :)
    http://cattlustfever.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации