UNE Matt Minerals вълшебната пудра

Напоследък доста трудно си избирам пудра, а беше вече наложително да се сдобия с нова и се наложи да пообиколя магазините. Като цяло изборът на козметика в Пловдив е доста голям. Да, в сравнение със София е по-малък и има какво още да се желае, но не мога да кажа, че страдаме от липса на марки.
След няколко часова обиколка из магазините не се спрях на нито една от пробваните пудри. Харесах само една на Lumene, но нямаше моя цвят. Вече се бях отчаяла, когато съвсем случайно видях едно малко бижу да ме чака забутано в ъгъла на един магазин (може би единствения, който предлага UNE в Пловдив) и се затичах към стелажа. Знаех, че това е моята пудра още преди да я пробвам.


Matt Minerals е матираща пудра на био марката UNE. Обещава 12 часово матиране.
Съдържа 100% натурални съставки, от които 13% са органични.

Опаковката представлява пластмасова кутийка, която се отваря с приплъзване и е страшно удобна. Досега не съм купувала продукт в подобна опаковка и не знаех колко удобна за ползване е.
На капака на кутийката има огледало, но аз не обичам да махам оригиналните лепенки и поради тази причина не го ползвам. В интерес на истината от както я имам я ползвам дори без огледало. Количеството е 7.5 грама.


Матира кожата за 5-6 часа, което е напълно достатъчно за моя тип кожа. Не стои брашняно и не се събира в пори и гънки.
Първо си мислех, че цвета, който избрах М05 ще ми е тъмен, но се оказа, че пудрата се адаптира към цвета на кожата и стои незабележимо. Естествено, не може да изберете цвят с 5 тона по-тъмен от вашия и да искате да стои естествено.

Покритието е средно към силно
Мисля, че няма какво повече да искам от пудрата, за мен е просто перфектна, а не очаквах да съм чак толкова възхитена.
Нямам търпение да се сдобия с още продукти на марката. Цените им са страхотни за качеството, което предлагат.
Цената е 32 лева за 7.5 грама продукт.

Коментари

  1. И аз съм я загледала, и ще се взима :) Покритието как е?

    ОтговорИзтриване
  2. Покритието е средно към силно. След DW на Estee Lauder нямам много за скриване, но определено има покритие.

    ОтговорИзтриване
  3. Много отдавна заглеждам продуктите на марката :) само хубави отзиви виждам за тях. Хубав пост :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации