Macadamia Natural Oil - помощ в борбата със заплетената коса

Споменавала съм Ви за проблема си със заплитащата ми коса. Тя е гъста и дълга и разресването понякога ми коства доста време и усилия.
Преди време открих идеалната Tangle Teezer, която донякъде се справя с проблема ми, но скоро реших, че само четката е недостатъчна в борбата със заплетената ми коса.


Така стигнах до един продукт на Macadamia Natural Oil - спрей за разресване.
Пробвала съм страшно много продукти за разплитане, но повечето от тях само помагат за по-лесното разресване, но не и за разрешаване на генералния проблем.
Спреят за разресване на Macadamia не е изключение, но има няколко предимства пред останалите продукти.

Опаковката е под формата на спрей, който лесно разпръсква необходимото количество продукт. Признавам, че формата на флакона ми е малко неудобна за ползване, заради нестандартния си вид.

Как използвам аз?
След баня разпръсквам по цялата дължина на косата обилно количество продукт. Разресвам внимателно без да скубя и дърпам, като започвам от върха към корена.

Продукта хидратира косата и я прави по-мека. Омекотяването спомага за лесното разресване.
Не омазнава косата допълнително, което е и предимството му за мен пред останалите продукти за лесно разресване, които съм ползвала.


След дълго ползване на Tangle Teezer, от която съм наистина доволна реших, че ми трябва още една подобна четка. Спрях се на четката на Macadamia и не съжалявам. Ползвам си и двете четки и съм много доволна, че вече няма болка и дърпане при разресване.

Четката е пласмасова с два вида зъби - къси и дълги. Разресва добре без да скубе косата и без да я къса. Цената е подобна на тази на Tangle Teezer - около 20 лева. Препоръчвам и двете четки, защото за мен са еднакво добри.


Коментари

  1. Аз също имам нон стоп проблем със заплитането на косата - със сигурност ще пробвам спрея на Макадамия!
    Мен в момента до някъде ме спасява бебешкия спрей за разресване на Биодерма :)

    ОтговорИзтриване
  2. На мен спрея ми върши работа, като го ползвам след баня. Улеснява осезаемо размесването и така си спестявам скубането, докато всички възли сега разплетат, но ми се искаше резултат да се запазва до следващото къпане. Доволна съм главно, защото го взех на -40%. Сега ми е интересна и четката. Като цяло от доста време обмислях дали да не си купя някаква такава :)

    ОтговорИзтриване
  3. Точно щях да питам коя от двете четки е по-добра...

    ОтговорИзтриване
  4. И двете са добри! Ако косата ти е много гъста, по-добре избери тази на Macadamia, защото зъбчетата са по-дълги от тези на Tangle Teezer.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации